В рамках роботи Навчально-методичного центру психологічної служби системи освіти Вінницької області 26 січня відбувся навчально-практичний семінар для завідувачів районних (міських) психолого-медико-педагогічних консультацій, метою якого було висвітлення особливостей застосування інформаційно-комунікаційних технологій у корекційній роботі з дітьми.
«Інформаційні технології - це величезне поле діяльності для корекційного педагога, практичного психолога, логопеда, спеціалістів різних напрямків. Використання інноваційних технологій відкривають великі можливості в переосмисленні методів і прийомів організації корекційних занять з урахуванням індивідуальних особливостей і можливостей кожної дитини», - розповідає директор Центру Тетяна Каменщук.
Специфіка введення персонального комп'ютера в процес виховання дошкільників та школярів полягає в тому, що комп'ютери спочатку використовуються в сім'ї, а тільки пізніше в дитячому садку та школі. Комп'ютер же для психологів та педагогів може стати потужним технічним засобом навчання сучасних дітей. Інформаційні технології значно розширюють можливості презентації навчальної інформації. Застосування кольору, графіки, звуку, усіх сучасних засобів відеотехніки дозволяє відтворювати реальну обстановку діяльності, комп'ютер дозволяє істотно підвищити мотивацію до навчання.
Працівники відділу ПМПК Інна Галяутдінова та Анастасія Білінська в ході семінару проаналізували питання освітніх можливостей у використанні сучасних інформаційних технологій в корекційній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами, в т.ч. з інвалідністю, та представили сучасні новітні методи та прийоми для комп'ютерного використання в роботі.
© ЛІКТ 2009-2025