Створення освітніх округів та визначення опорних шкіл обговорювали 17 лютого керівники органів управління освітою райдержадміністрацій та міських рад під час наради в Департаменті освіти і науки Вінницької облдержадміністрації.
Про основні завдання освітньої галузі на 2016 рік доповів заступник голови - директор Департаменту освіти і науки Ігор Івасюк. За його словами, окрім інших пріоритетним напрямком діяльності галузі буде впровадження в практику основних положень нових законів України «Про освіту», «Про професійну освіту», «Про наукову та науково-технічну діяльність», а також реалізація вимог Указу Президента України «Про оголошення 2016 року Роком англійської мови в Україні».
В ході наради було обговорено питання стану злочинності та правопорушень серед дітей в 2015 році, організації відпочинку та оздоровлення дітей улітку 2016 року, роботи з впровадження інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах області, організованого завершення 2015-2016 навчального року, організації та проведення державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання, дотримання чинних вимог щодо організації харчування в загальноосвітніх навчальних закладах, забезпечення підвозу учнів, організованого проведення зовнішнього незалежного оцінювання 2016 року, підготовки документів про базову та загальну середню освіту, покращення роботи щодо охоплення навчанням дітей і підлітків шкільного віку, організаційної роботи відділів (управлінь) освіти райдержадміністрацій та міських рад, адміністрацій шкіл по визначенню опорних шкіл та створення освітніх округів, покращення роботи з військово-патріотичного виховання, рівня викладання предмету «Захист Вітчизни» та підготовки до військової служби, професійної орієнтації на навчання у військових вищих навчальних закладах, проведення Чеською громадською організацією «Асоціація з міжнародних питань» в рамках проекту «Альтернативна освіта для українських шкіл» МЗС Республіки Чехії у партнерстві з асоціацією керівників шкіл України семінару «Можливості використання методу усної історії у викладанні новітньої історії у загальноосвітній школі» та інші.
© ЛІКТ 2009-2024