31 січня, в Департаменті освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації вперше відбулася спільна нарада керівників професійно-технічних навчальних закладів, на базі яких розміщені навчально-практичні центри, та керівників цих центрів.
Організаційні питання роботи навчально-практичних центрів в 2019 році у закладах професійної (професійної-технічної) освіти обговорювали за участі заступника директора департаменту – начальника управління професійної освіти, інноватики та науки Валерія Бачинського: «Навчально-практичний центр – це новий статус навчального закладу, нові форми і методи роботи. Сьогодні в нас перша з двох, запланованих на рік, зустрічей. Що вбачається нового в навчально-практичному центрі, навчання майстрів виробничого навчання з тих професій, які готуються в інших училищах. Також наголошую, що центри повинні бути дієвими робочими майстернями, де відбуватиметься експлуатація техніки, а не просто обладнаним музейним приміщенням».
Про формування планів роботи навчально-практичних центрів на 2019 рік доповів завідувач сектору з питань формування регіонального замовлення на підготовку кадрів, взаємодії з соціальними партнерами та зв`язку з виробництвом Андрій Волинець. За словами керівника, основним нормативним документом в організації роботи навчально-практичного центру є Положення про навчально-практичний центр. «В Положенні зазначено, що директор закладу, на базі якого створено НПЦ, повинен своїм наказом призначити керівника центру. Це важливий момент, який обов’язково треба прослідкувати і виконати, - наголосив керівник. – Не менш важливим є затвердження посадових обов’язків керівника центру. Який, в свою чергу, повинен співпрацювати і координувати свої дії із заступником директора училища із навчально-виробничої роботи».
Керівник наголосив, що не менш важливим питанням є робота по висвітленню діяльності навчально-практичного центру в засобах масової інформації, а особливо на сайті навчального закладу.
Нагадаємо, що основними завданнями НПЦ є сприяння підвищенню професійної підготовки слухачів закладу, перепідготовка незайнятого населення, тобто співпраця з центрами зайнятості, підвищення кваліфікації, стажування робітників підприємств, організація стажування майстрів виробничого навчання.
© ЛІКТ 2009-2025