20 лютого на базі Навчально-методичного центру психологічної служби системи освіти Вінницької області з метою підвищення якості роботи працівників психологічної служби, узагальнення та пропаганди кращого досвіду роботи практичні психологи та соціальні педагоги ЗЗСО та ЗДО Липовецького району презентували свої методи психологічної практики на обласному міжрайонному методичному семінарі «Сучасні тенденції розвитку особистісних і соціальних компетенцій учасників освітнього процесу шляхом попередження випадків психічного та фізичного впливу, що принижують гідність особистості».
У роботі семінару взяли участь працівники Навчально-методичного центру Наталя Нечипорук, Людмила Адамчук, Вікторія Козачишина, директор комунальної установи «Липовецький районний методичний центр» Світлана Ковальчук, методист Тетяна Криворучко, працівники психологічної служби Липовецького району, методисти, практичні психологи та соціальні педагоги міст Вінниці та Козятина, Вінницького, Калинівського, Погребищенського, Козятинського, Оратівського, Тиврівського та Тульчинського районів.
Тетяна Криворучко презентувала досвід роботи психологічної служби району щодо розвитку особистісних і соціальних компетенцій учасників освітнього процесу.
У практичній частині, яку провели Тетяна Криворучко, Анна Поліщук, практичний психолог Липовецького ДНЗ №2 «Малятко» Світлана Потьомова, практичний психолог Липовецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №1 ім. В.Липківського Валентина Пустовойт та практичний психолог та соціальний педагог Турбівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №1 Наталя Овод, фахівці були запрошені до української кав’ярні за методикою World Café. У неформальній атмосфері учасники, опираючись на власний досвід, цінності та інтереси, визначили ознаки і причини психічного та фізичного впливу, розробили необхідні умови для запобігання і вирішення випадків психічного і фізичного впливу, а також представили сучасні тенденції розвитку особистісних і соціальних компетенцій, як передумов попередження випадків психічного і фізичного впливу на учасників освітнього процесу.
Фахівці також ознайомилися із системою ненасильницького спілкування (ННС) Маршалла Розенберга, алгоритмом його використання та відпрацювали навички методу. Виконали вправу, спрямовану на пошук ресурсів «Вільний-вільна» та творчу вправу «Символ дружби» із виростанням конструктора Lego Duplo.
По завершенню роботи семінару було проведено методичний кластер, в ході якого були підведені підсумки апробованих методів психологічної практики.
© ЛІКТ 2009-2025