2 квітня в Департаменті освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації під керівництвом заступника директора Департаменту Валерія Бачинського відбулося засідання робочої групи, що була створена для оцінки діяльності закладів професійної (професійно-технічної) освіти області, визначення тенденцій, досягнень та проблемних питань галузі із застосуванням методології «Туринського процесу», аналізу змін у галузі професійної освіти, які відбулися у регіоні протягом останніх років.
В ході наради керівник анонсував написання звіту по області стосовно стану професійної освіти, який увійде до складу загальноукраїнського підсумку та буде представлений на засіданні в Турині. Україна, як і інші країни-учасниці, може претендувати на фінансування професійної освіти з боку Європейського Фонду.
«Ми повинні зібрати інформацію, яка характерна лише для Вінницької області, проаналізувати її, визначити напрямки розвитку та сформулювати конкретні пропозиції», - зазначив Валерій Бачинський.
До складу робочої групи увійшли представники Департаменту освіти і науки, Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Вінницькій області, Державного центру естетичного виховання учнів професійно-технічної освіти та профспілкових лідерів, обласного центру зайнятості, Департаменту міжнародного співробітництва та регіонального розвитку облдержадміністрації, Департаменту фінансів Вінницької облдержадміністрації, Головного управління статистики у Вінницькій області.
Для довідки:
Ініційований Європейським Фондом освіти спільно із Міністерством освіти і науки України, створений за прикладом Брюгге-Копенгагенського процесу, Туринський процес - це, заснований на фактичних даних, підхід до аналізу розвитку людського капіталу і заходів у сфері політики професійної освіти і навчання. У основі Туринського процесу лежить регулярний моніторинг викликів, що виникають і стосуються розвитку професійних навичок і політики у сфері професійної освіти і навчання (ПОН), який дозволяє країнам-партнерам оцінити хід реалізації реформ у сфері ПОН. У Туринському процесі беруть участь країни Євросоюзу та країни-кандидати.
Цей процес перетворився в інструмент діалогу на тему реформування сфери професійної освіти у різних країнах. Туринський процес сприяє зміцненню потенціалу країн-партнерів у сфері аналізу і моніторингу політики, яка здійснюється, а також демонстрації переваг консультацій, участі та стратегічного діалогу для більш ефективної та заснованої на фактичних даних розробки політики. Звіт за результатами Туринського процесу буде розглядатися на Урядовому рівні та Європейським Фондом освіти.
© ЛІКТ 2009-2025