Протягом жовтня цього року фахівцями Навчально-методичного центру психологічної служби системи освіти Вінницької області було здійснено 5 виїздів у 4 райони області з метою проведення інформаційно-просвітницької кампанії щодо особливостей роботи шкільної команди в умовах запровадження інклюзивної освіти. В ході виїзних семінарів обговорювалися організаційно-правові засади роботи інклюзивної школи, шляхи реалізації командного підходу у надані освітніх послуг для дітей з особливими освітніми потребами.
Інформаційно-просвітницькою роботою було охоплено більше 200 вчителів та батьків з Липовецького, Немирівського, Оратівського та Погребищенського районів.
Фахівцями Центру надавалися роз’яснення вчителям щодо організації індивідуального планування корекційно-розвиткової роботи з дітьми, форм та видів психолого-педагогічної підтримки дітей в період адаптації до нового освітнього середовища. Вчителів-учасників семінарів найбільше цікавили питання можливостей додаткового кадрового забезпечення спеціальними педагогами та асистентами вчителя для забезпечення індивідуалізації освітнього процесу дитини з особливими потребами.
За словами директора Центру Тетяни Каменщук, учасниками заходів було відмічено, що ефективність впровадження інклюзивної освіти ґрунтується на співпраці сім’ї, персоналу навчального закладу та працівників інших установ, які опікуються питаннями навчання та розвитку таких дітей на рівні міста чи об’єднаної територіальної громади. Разом з тим, актуальними для вирішення залишаються питання облаштування розвиваючого середовища для особливих дітей та забезпечення системності у роботі з ними.
© ЛІКТ 2009-2025