Нині в Україні все частіше повертаються до своїх витоків та цінностей. Бубнівчанам неабияк пощастило, адже брати Яким та Яків Герасименки залишили їм у спадок неоціненний скарб ‒ зразки народної гончарної майстерності. З метою відродження, популяризації та продовження традицій бубнівського орнаментального розпису в СЗШ І-ІІІ ст. с.Бубнівка Гайсинського району діє гурток «Співоча глина» (керівник Надія Яковенко).
Заслужена майстриня народної творчості Тетяна Іванівна Шпак проводить майстер-класи з виготовлення народної іграшки, техніка виконання якої відповідає народним традиціям бубнівської кераміки. Юні гончарі Гайсинщини отримують неоціненний досвід та позитивні емоції, а власноруч виготовлені вироби з глини стають гарними й корисними подарунками рідним та друзям.
У Самгородецькій спеціальній загальноосвітній школі-інтернаті Козятинського району працює майстерня «Від творчого вихователя до творчого вихованця», де всі бажаючі можуть долучитися до колективного виготовлення м’якої іграшки.
Позитивом сповнені й талановиті та активні діти молодшого шкільного віку ЗШ І-ІІІ ст. смт.Тиврова. Для організації рухової активності учнівське самоврядування проводить танцювальні перерви. Такі флешмоби допомагають дітям весело і з користю для здоров’я витрачати надлишки енергії.
Наука може і має бути цікавою. Прикладом, інженерія робить наше життя таким, як воно є. Аби довести це учням, Бершадська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1, Мурованокуриловецька загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів та інші заклади освіти області долучилися до Всеукраїнського проекту «Інженерний тиждень» і майже кожен клас закладу перетворився у мейкерські та дослідницькі лабораторії. Це – проєкт для учнів молодших, середніх та старших класів, покликаний зацікавити наукою і дати їм поштовх для розвитку власного потенціалу. Основою «Інженерного тижня» є концепція STEM-освіти – візуалізація наукових явищ, практичне вирішення проблем та виконання завдань, побудованих на перетині науки, техніки, інженерії, математики й мистецтва. У рамках «Інженерного тижня» учням вдалось виконати такі завдання: «Пан флейта», «Паперовий ланцюг», «Вежа із зубочисток», «Калейдоскоп», «Як функціонує наше серце» та багато інших.
© ЛІКТ 2009-2025