29 лютого на базі Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського пройшла IV Всеукраїнська конференція-олімпіада геометричної творчості імені В.А.Ясінського. Її учасниками стали 312 учнів та 36 учителів з різних областей України та районів Вінницької області. За підсумками заочного етапу олімпіади на очний її етап запрошено: 229 учнів та 27 учителів математики. Це вчителі та учні з Києва, Харкова, Одеси, Кривого рогу, Полтави, Вінниці, Ладижина. Вінниччину представили вчителі та учні з Теплицького, Чернівецького, Тиврівського, Могилів-Подільського, Тростянецького, Козятинського, Барського, Ямпільського, Крижопільського, Чечельницького, Липовецького, Немирівського, Вінницького районів.
У журі олімпіади запросили 38 знаних учителів з Вінниччини та усієї України, викладачів та студентів Національного університету ім.Т.Г.Шевченка та Національного педагогічного університету ім.М.П.Драгоманова. В роботі конференції-олімпіаді взяли участь 6 Заслужених учителів України, які є учителями математики (з Харкова, Києва, Вінниці). Для участі у семінарі-тренінгу «Методичні знахідки у навчанні геометрії» запрошено Заслуженого учителя України, двічі соросівського учителя І.А.Кушніра. На семінар-тренінг зареєструвалось 32 вчителя математики Вінниччини.
Згідно положення про конференцію-олімпіаду геометричної творчості імені В.А. Ясінського вона проходила за трьома напрямами:
Зокрема, метою Турніру методичних знахідок є підтримка творчої діяльності вчителів математики через розкриття і визнання їхніх методичних здобутків.
Журі заочного етапу Турніру методичних знахідок відібрало 7 із 11 зареєстрованих доповідей учителів. Усі вони отримали сертифікати, пам’ятні сувеніри, комплекти методичної літератури від оргкомітету олімпіади.
Змагання з розв’язування геометричних задач відбувалися у два тури. В першому – учасники отримали 4 задачі, які мали розв’язати і здати членам журі впродовж 1,5 години. Особливістю змагання було те, що у першому турі учасники мали право взяти 2 вказівки, які зменшували максимальний бал на 2 пункти. Проте, ті учні, які мали досвід участі в математичних змаганнях, берегли їх на другий тур. У другому турі потрібно було впродовж години розв’язати дві задачі. Учасники змагань, які не пройшли у другий тур, отримали Сертифікати учасника. Оргкомітет олімпіади нагородив матеріальними призами трьох учасників (у кожній паралелі), які показали найкращий абсолютний результат. Змагання з розв’язування геометричних задач проводилося за чотирма паралелями:
8-9 класи загальноосвітніх шкіл
Кількість учасників І туру: 39 учнів.
Кількість учасників ІІ туру: 20 учнів.
Абсолютні переможці змагання серед учнів 8-9 класів загальноосвітніх шкіл:
Учасники ІІ туру змагань, паралелі 8-9 класів поглибленого навчання математики, отримали сім Дипломів І ступеня, чотирнадцять Дипломів ІІ ступеня та двадцять чотири Дипломи ІІІ ступеня.
Абсолютні переможці змагання серед учнів 8-9 класів поглибленого навчання математики:
10-11 класи загальноосвітніх шкіл
Кількість учасників І туру: 32 учні.
Кількість учасників ІІ туру: 19 учнів.
У другий тур змагань пройшли 9 учасників, які отримали три Дипломи І ступеня, п’ять Дипломи ІІ ступеня та сім Дипломів ІІІ ступеня.
Абсолютні переможці змагання серед учнів 10-11 класів загальноосвітніх шкіл:
10-11 класи поглибленого навчання математики
Кількість учасників І туру: 46 учнів.
Кількість учасників ІІ туру: 18 учнів
Абсолютні переможці змагання серед учнів 10-11 класів поглибленого навчання математики:
Конкурс творчих робіт з геометрії проходив у два етапи – заочний та очний. Під час заочного етапу журі Конкурсу перевірило та оцінило 31 роботу учасників. Переможці заочного етапу, а саме 20 робіт, взяли участь у очному етапі олімпіади. Під час очного етапу Конкурсу творчих робіт з геометрії відбувся захист представлених робіт у формі дебатів (обговорення проблемних аспектів робіт).
Переможці:
Дипломом І ступеня нагороджено роботи:
Дипломом ІІ ступеня нагороджено роботи:
Дипломом ІІІ ступеня нагороджено роботи:
Вітаємо переможців!
© ЛІКТ 2009-2024