9 червня на базі Вінницької академії неперервної освіти пройшла нарада з директорами закладів професійно-технічної освіти та представниками Департаменту освіти і науки, методичних служб під головуванням заступника голови облдержадміністрації Ігоря Івасюка.
Відповідно до листа Міністерства освіти і науки №1/9-271 від 25.05.2020 року «Щодо організації освітнього процесу в закладах професійної (професійно-технічної) освіти з 01 червня 2020 року», – звернув увагу учасників зібрання Ігор Івасюк, – необхідно виробниче навчання та виробничу практику спланувати за окремим графіком із обов’язковим погодженням із роботодавцями та здобувачами освіти, а також затвердити наказом по закладу і погодити з Департаментом освіти і науки. Водночас, незважаючи на послаблення карантинних умов, Міністерство освіти і науки не рекомендує застосовувати очне навчання без нагальної потреби та комбінувати його з дистанційним опануванням матеріалу.
А вже з 1-го червня учні закладів профосвіти, – наголосив в.о. директора Департаменту освіти і науки облдержадміністрації Володимир Буняк, – для яких неможливо перенести практичне навчання у дистанційний формат, можуть виходити на заняття. Для випускників також зможуть організувати державну кваліфікаційну атестацію. Важливо, що розпочати роботу зможуть заклади профтехосвіти тільки тих регіонів, де місцева влада прийняла рішення про послаблення карантину. Крім того, директор має погодити механізм роботи з місцевим управлінням освіти.
Відвідувати заклади учні зможуть, зокрема для того, щоб провести лабораторну роботу, пройти теми з виробничого навчання чи практики, відпрацювати водіння транспортним засобом тощо. Під час уроку в кабінеті мають знаходитися не більш як 10 осіб одночасно, а провітрювати приміщення необхідно буде щонайменше 15 хвилин перед і після кожного заняття.
Адміністрація закладу має піклуватись про безпечність освітнього процесу, а саме:
Аби уникнути скупчення учнів у закладі, адміністрація може змінювати графік освітнього процесу: починати заняття в різний час, скоротити чи збільшити тривалість перерв, запланувати позмінне навчання тощо.
© ЛІКТ 2009-2024