Практикум з такої тематики пройшов у он-лайн форматі 25 березня для 73 учасників – представників Асоціації міст України. Виконавчий директор Вінницького регіонального відділення Владислав Філатов відкрив захід та окреслив основні питання порядку денного.
Олена Чорна – модератор, начальник управління взаємодії з органами місцевого самоврядування Департаменту гуманітарної політики облдержадміністрації – ознайомила учасників із вимогами чинного законодавства щодо організації освітнього процесу в дошкільній освіті. Зокрема, органи місцевого самоврядування створюють умови для здобуття дошкільної освіти шляхом формування і розвитку відповідної мережі закладів, замовлення підготовки педпрацівників, реалізації освітніх програм неформальної освіти для батьків інше.
Що стосується шкіл, то запроваджується автономія навчальних закладів, як академічна, так і організаційна, фінансова та кадрова. При цьому акцент необхідно робити на прозорості адміністрування: від оприлюднення ліцензії, програм, вакансій до фінансової звітності та кошторисів. Учасників практикуму ознайомили із повноваженнями засновника та його обов’язками.
Йшлося й про розвиток позашкільної освіти та інклюзивного навчання. Кількість відповідних груп у дитсадках та класів у школах постійно зростає. Прикладом, 2016 року в садочках нараховувалося 9 інклюзивних груп, а вже в 2021 – таких 173. У школах 2016 року інклюзивних класів було 104, а в 2021 – вже 726.
© ЛІКТ 2009-2024