21 квітня експертна рада продовжила розгляд проєктів від навчальних закладів. Школи представили наступну тематику: «Інноваційна математика ‒ сільській школі», «Соціальні проєкти через візуалізацію алгоритмічного мислення у контексті STEM-освіти», «Інноваційні технології та екологічний підхід в інклюзивному навчанні дітей з особливими потребами. "Зелений клас" ‒ можливість для всестороннього розвитку особистості», «Створення корекційного осередку "Сенсорний інтенсив" для дошкільників з порушеннями зору, що мають супутні відхилення розвитку, на базі спеціалізованого закладу дошкільної освіти компенсуючого типу» тощо.
Заклади фахової передвищої освіти презентували роботи на тему: «Інтерактивна лабораторія проектування "Smart Class"», «"Green roofs for healthy cities" (Зелені дахи для здорових міст) як перспективний напрям аркології при проєктуванні екологічно стійких складових комфортного міста and a step to the modern digital space», «Психологічно-правовий ХАБ», «Відео бібліотека базових математичних понять FM-PUZZLE», «Колаборація стейкхолдерів як мобільна основа у формуванні компетентностей практикоорієнтованого фахівця», «Впровадження ВІМ-технологій в освітній процес при підготовці фахового бакалавра будівельного напряму» тощо.
© ЛІКТ 2009-2024