12 січня на базі Вінницької академії неперервної освіти відбувся «круглий стіл» для керівників органів управління освітою райдержадміністрацій та міських рад, об'єднаних територіальних громад. В ході засідання керівники органів управління освітою райдержадміністрацій, об’єднаних територіальних громад, керівники закладів загальної середньої освіти, керівники опорних шкіл та керівники, що створюють чи будуть створювати опорні школи, обговорювали технології їх створення та управління.
Вітала учасників засідання заступник директора Департаменту освіти і науки Олена Чорна: «Ідея створення опорних шкіл є на сьогодні актуальною, оскільки загострюється проблема фінансового, матеріально-технічного та навчально-методичного забезпечення функціонування малокомплектних шкіл, а також інших проблем забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітей та молоді, що проживають у сільській місцевості. Поряд з тим, проблеми створення і функціонування опорних шкіл потрібно розглядати враховуючи особливості як реформи освіти, так і реалізації реформи децентралізації влади загалом». Керівниця зазначила, що Вінницька академія неперервної освіти здійснює підготовку фахівців за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування». Об’єктом вивчення спеціальності є вся сфера публічного управління та адміністрування, а цілями навчання - підготовка фахівців, здатних використовувати набуті компетентності з публічного управління та адміністрування в межах професійної діяльності в умовах реформування влади в Україні. Отримані знання сприятимуть керівникам у вирішенні стратегічних завдань розвитку громад, органів, установ та організацій, з урахуванням комплексу зовнішніх і внутрішніх факторів впливу та тенденцій розвитку в сучасному конкурентному середовищі.
Учасники «круглого столу» обговорювали шляхи вдосконалення інформаційної взаємодії міської влади з громадськістю, відповідно до сучасних демократичних вимог, зміцнення партнерських відносин між органами влади та громадянами; нові ефективні підходи до створення опорної школи; новітні технології та інформаційні ресурси як важливий інструмент залучення партнерського кола до управління опорною школою.
© ЛІКТ 2009-2025