11 квітня 2013 року Вінницьким обласним центром практичної психології і соціальної роботи на базі Войнашівської ЗОШ І-ІІІ ст. Барського району проведено семінар працівників психологічної служби системи освіти Вінницької області на тему: «Система роботи працівників психологічної служби щодо створення умов для забезпечення реалізації прав та законних інтересів дітей відповідно до норм і принципів Конвенції ООН про права дитини»
У семінарі брали участь В.В.Козачишина - методист ВОЦППСР, Н.О.Стрельчук - головний спеціаліст відділу освіти Барської райдержадміністрації, Н.В.Войцеховська - головний спеціаліст відділу соціальної роботи РЦСССДМ, методисти та працівники психологічних служб Барського, Тиврівського, Мурованокуриловецького, Шаргородського, Жмеринського районів та м.Жмеринки.
В ході семінару В.В.Козачишиною висвітлено питання «Соціально-психологічні технології формування активної життєвої позиції, відповідальності та почуття обов'язку у дітей та молоді в аспекті реалізації Конвенції ООН про права дитини».
Про результативність здійснення просвітницько-профілактичної діяльності працівниками психологічної служби Барського району щодо дотримання прав дітей згідно Конвенції про права дитини у навчальних закладах доповіла О.А.Пилевич, відповідальна за психологічну службу системи освіти району.
Учасники семінару ознайомились з досвідом роботи Л.М.Мазур, практичного психолога Войнашівської ЗОШ І-ІІІ ст., з учнями школи на тему «Попередження конфліктів в учнівському середовищі, як запорука дотримання прав дітей у школі» та з досвідом роботи Л.В.Небучиної, Я.А.Квасюк, практичних психологів ДНЗ м.Бара, в ході проведення ділової гри з батьками вихованців ДНЗ «Дубочок» с.Войнашівки на тему: «Права знай, про обов'язки не забувай».
Підводячи підсумки під час круглого столу, учасники семінару зробили висновок, що отримані методичні рекомендації при практичному застосуванні сприятимуть створенню освітнього середовища, в якому гідний розвиток і захист прав дитини забезпечується з дотриманням принципів демократії, соціальної справедливості, єдиного простору організованого і керованого дозвілля, потреби в дружньому контакті з однолітками на основі будь-якої спільної діяльності, широкого залучення дітей до участі в житті свого закладу та соціуму, підвищення рівня естетичного і культурного виховання, вироблення стійкого «імунітету» до асоціальної поведінки.
© ЛІКТ 2009-2025