«Круглий стіл» на тему «Здійснення системного психолого-педагогічного супроводу дітей дошкільного та шкільного віку з особливими освітніми потребами, які потребують навчання в умовах інклюзії в загальноосвітніх навчальних закладах. Досвід та перспективи» відбувся у Вінницькій обласній спеціальній загальноосвітній школі-інтернаті І-ІІІ ступенів з дошкільним відділенням для дітей з порушенням слуху 24 січня поточного року.
Про моніторинг стану супроводження практичними психологами і соціальними педагогами учнів загальноосвітніх шкіл та вихованців дошкільних навчальних закладів з особливими освітніми потребами в навчальних закладах області в 2012 році розповіла присутнім заступник директора Вінницького обласного центру практичної психології і соціальної роботи Наталія Нечипорук.
Досвідом проведення просвітницької роботи Обласною психолого-медико-педагогічною консультацією з батьківською громадськістю щодо питань інклюзивної освіти дітей з особливими потребами поділилася завідувач обласної ПМПК Тетяна Каменщук.
Обговорювалися також основні завдання практичного психолога щодо організації інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах, а також завдання соціального педагога в умовах такого навчання.
Крім доповідачів, до проведення круглого столу долучилися завідувачі районних (міських) психолого-медико-педагогічних консультацій та методисти з психологічної служби. Своєчасна допомога дітям з порушеннями в розвитку - одна з найактуальніших проблем сьогодення, і вимагає термінового вирішення фахівцями, які працюють у сфері освіти, медицини, психології - саме це об'єднало учасників заходу.
© ЛІКТ 2009-2025