24 квітня в ДНЗ №2 м.Тульчина проходила робота міжрайонного методичного центру психологічної служби системи освіти Вінницької області «Школа досвіду», учасниками якої були працівники психологічної служби Гайсинського, Іллінецького, Немирівського, Тульчинського районів та методист Навчально-методичного центру психологічної служби системи освіти Вінницької області Людмила Адамчук. Тематика міжрайонного семінару присвячувалась питанню соціально-педагогічного та психологічного забезпечення превентивних заходів щодо різних форм узалежнень, соціально небезпечних ігор, фізичного насилля, агресивної поведінки та впровадженню медіації в навчальні заклади.
Начальник відділу освіти Тульчинської РДА Михайло Митрицан відзначив актуальність питання профілактики та попередження конфліктних ситуацій в дитячому середовищі, ролі практичних психологів у навчанні учнів і дошкільнят вирішенню проблем шляхом порозуміння, домовленості, примирення.
Практичний психолог ДНЗ №2 м.Тульчина Антоніна Кушнір разом з вихованцями старшої групи продемонстрували заняття з елементами казкотерапії «Все добре переймай, а зла уникай!». Дошкільнята поділилися з присутніми вмінням долати гнів, агресію, злість, поганий настрій, створювати дружні відносини та приязне ставлення до оточуючих. Також до уваги присутніх були представлені корекційно-розвивальні вправи, з елементами гри з кінетичним піском, папером, тематичними розмальовками.
Досвідом роботи з впровадження медіації однолітків в загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №3 - гімназії м.Тульчина поділилася практичний психолог закладу Людмила Доровських. Вже другий рік у міській гімназії вона впроваджує програму Міжнародного жіночого правозахисного центру «Ла Страда-Україна» з профілактики і розв'язання конфліктів за допомогою відновних практик. Фахівці психологічної служби районів взяли участь у розробленому нею тренінговому занятті «Вирішуємо конфлікти конструктивно», під час якого вправлялися у способах вирішення конфліктів, представленні особливостей їх вирішення, заснованих на відновних практиках та вдосконаленню навичок їх конструктивного розв'язання.
Після завершення роботи семінару учасники ділилися враженнями побаченого, власним досвідом діяльності, баченням сучасних підходів у створенні комфортного середовища, подоланню негативних явищ в закладах освіти.
© ЛІКТ 2009-2025