Дружина Президента України, Голова Благодійного Фонду Порошенка пані Марина Порошенко 12 травня вручила працівникам освітньої сфери сертифікати за проходження тренінгу «Інклюзивна освіта - рівень свідомості нації. Досвід. Перспективи. Результати».
У заході взяли участь голова обласної державної адміністрації Валерій Коровій та заступник голови - директор Департаменту освіти і науки облдержадміністрації Ігор Івасюк.
Дружина Президента разом з головою ОДА ознайомилась із напрацюваннями учасників тренінгу, обговорила з освітянами проблеми, які потребують вирішення на місцях.
Звертаючись до організаторів та учасників тренінгу Марина Порошенко зазначила: "Це тільки перший крок - коли ми ділимося своїми знаннями і на тренінгах розказуємо і про економічну, і про юридичну базу інклюзії й про адміністративні питання, які потрібно знати для того, щоб найефективніше впровадити інклюзивну освіту в Україні».
Голова Благодійного Фонду Порошенка пані Марина Порошенко також підкреслила, що такі тренінги проводяться задля обміну інформацією: «Ми залучаємо спеціалістів, які мають уже позитивний досвід по впровадженню інклюзивної освіти, вони діляться своїм досвідом і своїми знаннями. А з іншого боку, ми отримуємо інформацію на місцях для того, щоб більш ефективно впровадити ці методи в наших школах, для того, щоб це було ефективно, щоб і вчителі,і батьки, і діти відчули наскільки це позитивний і гарний крок в майбутнє.
Під час брифінгу для вінницьких журналістів Марина Порошенко зазначила, що кінцева мета сьогоднішнього заходу «щоб з 1 вересня наші особливі дітки сіли за парти зі своїми однолітками у звичайних школах. Для того, щоб реалізувати інклюзивну освіту в навчальних закладах вже є низка прийнятих законів. Інклюзивна освіта вже існує в Україні, але зараз потрібна воля людей, які зацікавленні в тому, щоб усі діти отримали рівні можливості на освіту, щоб наше суспільство відчуло, як важливо піклуватися саме про особливих дітей. Для цього не потрібні великі фінанси. Така система впроваджена в усьому світі, і вона довела, що це більш економічно-доцільно для будь-якої держави ніж спеціалізовані установи, які існують у нас як спадщина від Радянського Союзу.
Це потрібно не тільки для дітей з особливими потребами, це потрібно для всього нашого суспільства, щоб виховувати толерантність, бажання допомогти один одному. Тому дуже швидко ми відчуємо, що ця система перспективна і ми приєднаємося до міжнародної спільноти».
Під час брифінгу на запитання представників ЗМІ відповів також голова обласної державної адміністрації Валерій Коровій. Він, зокрема. зазначив: «Сьогодні нараховується 25 шкіл у Вінницькій області, які впроваджують елементи навчання дітей, що мають особливі потреби. Обласною Радою прийнята Програма по роботі з людьми, які мають особливі потреби, одним з складових елементів її є система організації навчання для дітей даної категорії. Проте життя не стоїть на місці, тож сьогодні важливо озброїти вчителя новими найсучаснішими методологіями, оскільки саме це є запорукою успіху. Інклюзивна освіта надає можливість особливим дітям здобувати освіту за місцем їх проживання, не залучаючи їх у спеціалізовані заклади. Той, хто навчає, має бути і морально готовий до роботи з дітьми, які мають особливі потреби, а самі діти, навчаючись, у звичайному класі, відчувають себе частиною соціуму, легше інтегруються у суспільство».
© ЛІКТ 2009-2025