В Інклюзивному ресурсному центрі розпочато серію навчально-практичних семінарів, спрямованих на роз'яснення алгоритму складання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. Першими слухачами стали студенти-практичні психологи Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського.
Семінар проводився з метою навчити слухачів формулювати навчальні цілі і короткострокові завдання, поетапно розробляти індивідуальну програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами шляхом обговорення практичних прикладів та механізмів реалізації.
До навчально-практичного семінару долучилось понад 30 учасників, серед яких студенти та викладачі кафедри психології та соціальної роботи.
Досвідом ділилися консультанти практичні психологи обласної психолого-медико-педагогічної консультації Ольга Гунько та Анастасія Білінська.
В ході семінару обговорювали питання особливості роботи працівників психологічної служби та ПМПК на сучасному етапі, інклюзивного навчання, законодавчого та нормативно-правового регулювання інклюзивної освіти, забезпечення психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в рамках інклюзивного навчання, технології складання індивідуальної програми розвитку дитини.
В ході семінару учасники також мали можливість ознайомитись із спеціальними дидактичними матеріалами та ігровими кімнатами обласної психолого-медико-педагогічної консультації.
© ЛІКТ 2009-2025