Засідання обласної методичної секції директорів професійно-технічних навчальних закладів відбулося 3 квітня в ДНЗ «Професійний ліцей сфери послуг м.Хмільника». Працівники Департаменту освіти і науки Вінницької облдержадміністрації спільно з директорами навчальних закладів та працівниками Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Вінницькій області обговорювали систему та форми роботи адміністрації училища з педагогічними кадрами з питань підвищення їх професійної майстерності.
Перед директорами виступив директор Навчально-методичного центру ПТО Володимир Бадюк: «Для розв'язання основних професійно-технічних завдань потрібен ерудований, творчий керівник, здатний орієнтуватися у нестандартних умовах і готовий швидко реагувати на зміни змісту професійної освіти і навчання, він має бути готовим до управління педагогічним процесом. Саме тому працівники Навчально-методичного центу постійно намагаються запровадити нові починання у роботі з педагогічними кадрами».
В ході секції розглянули питання основних напрямів роботи директорів у 2014 році, орієнтовні алгоритми організації методичної роботи з педагогічними працівниками та удосконалення інформаційно-аналітичної діяльності між навчально-методичним центром та адміністраціями навчальних закладів. Учасники секції мали можливість познайомитися з навчальним закладом, огляд матеріально-технічної бази провів директор Микола Коломієць.
Під час засідання відбулася нарада директорів професійно-технічних навчальних закладів. Заступник директора Департаменту освіти і науки Валерій Бачинський акцентував на питаннях організованого завершення 2013-2014 навчального року в частині виконання нормативно правових документів, що регулюють діяльність закладів профтехосвіти Вінниччини. З питань атестації керівних та педагогічних кадрів, результатів перевірок у першому кварталі та порядку розміщення державного замовлення на підготовку робітничих кадрів у 2014 році виступила начальник відділу професійно-технічної освіти Департаменту освіти і науки Анжела Даценко.
© ЛІКТ 2009-2025