Обласна науково-практична конференція на тему «Формування світогляду учасників навчально-виховного процесу в умовах розвитку здоров'яформуючого освітнього середовища» відбулася 12 грудня на базі Вінницького обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників.
В роботі конференції взяли участь працівники відділів (управлінь) освітою, районних (міських) методичних кабінетів, які відповідають за створення сучасної моделі навчального закладу «Школа сприяння здоров'ю», керівники опорних шкіл районної (міської) мережі «Школа сприяння здоров'ю», науково-педагогічні працівники Вінницького обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників, Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, педагогічні працівники Рівненської області.
З вітальним словом до учасників конференції звернулась перший заступник директора департаменту освіти і науки Вінницької облдержадміністрації Олена Чорна.
Конференція була спрямована на підтримку навчальних закладів, які обрали пріоритетним напрямком у своїй діяльності збереження та зміцнення здоров'я своїх учнів, формування у них позитивної мотивації щодо навичок здорового способу життя, фізичного розвитку та подальшого впровадження в практику роботи загальноосвітніх навчальних закладів інноваційних здоров'язберігаючих, здоров'яформуючих та здоров'язміцнюючих технологій навчання і виховання.
Досвідом роботи щодо управління здоров'язбережувальної діяльності в школі, побудовою цілісної, педагогічно доцільної системи виховання, створення здорового освітнього середовища в загальноосвітньому навчальному закладі поділився директор Володимирецького районного колегіуму Рівненської області. Остапенко А.Ф.
В ході конференції піднімалися питання впровадження гуманістичних принципів здоров'язбереження в системі шкільної та післядипломної освіти, формування світогляду учасників навчально-виховного процесу в умовах екобезпечного розвитку освітнього середовища, створення умов по забезпеченню фізичного здоров'я дітей в «Школі сприяння здоров'я», формування здоров'язбережувального освітнього середовища в умовах сільської малокомплектної школи.
© ЛІКТ 2009-2025